Αρχική arrow Άρθρα arrow Προσγείωση μέρος 2ο

Προσγείωση μέρος 2ο

Κυριακή, 29 Ιανουάριος 2012

Λίγα λόγια για το στουκάρισμα.
Πρώτα απ’ ολα κανείς δεν ΠΡΕΠΕΙ να στουκάρει.
Είτε μαθητής είτε προχωρημένος υπάρχουν αιτίες ημιπαραδεκτες ας πούμε, αλλά δεν θα έπρεπε… Τότε γιατί στουκάρουν οι πιλότοι ?
Οι μαθητές δέχονται ένα σωρό συμβουλές από οποιονδήποτε όταν στουκάρουν έπρεπε αυτό ή το άλλο το περίεργο είναι ότι οι συμβουλές προέρχονται από πιλότους που ούτε οι ίδιοι τα καταφέρνουν.

Τώρα ένα αγαπημένο θέμα εξάσκηση.
Ένα σωρό ανοησίες λέγονται γύρω από αυτό το θέμα. Πρώτα από όλα εξάσκηση σε μια λάθος τεχνική απλά ενισχύει την λάθος τεχνική.
Πρέπει να μάθεις τι να εξασκήσεις πρώτα αλλιώς όση εξάσκηση κι αν κάνεις ,απλά θα κάνεις τα πράγματα χειρότερα.


Φλέαρ

Εγώ ξεκινώ κάθε σεμινάριο προσγείωσης με μια απλή ερώτηση. Πως ξέρεις πότε να κάνεις φλεαρ; αν δεν μπορείς να απαντήσεις σε αυτό η εξάσκηση δεν κάνει τίποτα.
Ακούστε λοιπόν κάτι που σας φανεί τρελό. Αν μπορείς να πετάς τον αετό σου δεν χρειάζεται να εξασκηθείς στην προσγείωση.
Αν καρφωθείς δεν είναι από έλλειψη εξάσκησης είναι από έλλειψη τεχνικής. Βλέπετε η εξάσκηση είναι για πράγματα που απαιτούν ένα …feeling.
Η καλή τεχνική δεν το χρειάζεται αυτό είναι απλά τεχνική και απαιτεί κατανόηση και την ικανότητα να πετάς τον αετό σου. Απλά χρησιμοποιείς την τεχνική και σίγουρα θα λειτουργήσει.
Έτσι λοιπόν αυτοί οι πολλών ωρών πιλότοι που παραπονιούνται ότι δεν είναι εύκολο να εξασκηθούν στην προσγείωση!!! βλακείες δεν είναι έλλειψη εξάσκησης είναι έλλειψη τεχνικής. Μάθε την τεχνική και θα εκπλαγείς δεν χρειάζεται να εξασκηθείς.
Οκ. Εδώ είναι το σημείο που θα σκεφτείτε ότι είμαι τρελός.
Το ίδιο συνήθιζα να σκάφτομαι κι εγώ μα.. θα πείτε ακούγεται λογικό, βγάζει νόημα απλά χρειάζεται feeling και δεν έχεις παρά να εξασκηθείς.
Αλλά μπορείς και πετάς πολλές ώρες στον αέρα σε σύγκριση με την προσγείωση μπορείς να οργανώσεις μια προσέγγιση σωστά;  αυτό ανήκει στην πτήση σωστά; Αν όλα ότι είχες να κάνεις ήταν να κατέβεις στις ρόδες σου θα ήταν εύκολο έτσι; λοιπόν γιατί η προσγείωση στα πόδια σου να είναι διαφορετική;
Πρέπει να ξέρεις πότε να κάνεις φλεαρ.

Φόβος
Ναι ο φόβος είναι που σκοτώνει το μυαλό. Ο φόβος είναι που περιπλέκει τα πράγματα αλλά σκεφτόμενος τι είναι ο φόβος έφτιαξα την τριμ+1. Πολύ συχνά οι τεχνικές προσγείωσης προϋποθέτουν μαντεψιά. Μαντεύεις λίγο και ανακαλύπτεις πόσο σωστά μάντεψες που είναι καλό αλλά δεν παύει να είναι μαντεψιά.
Το να μαντεύεις τεχνικές στην πραγματικότητα απαιτεί εξάσκηση. Αλλά η τριμ+1 δεν απαιτεί μαντεψιά λειτουργεί κάθε φορά με τον ίδιο τρόπο πάντα με άνεμο χωρίς άνεμο δεν έχει σημασία και χρειάζεται μηδέν μαντεψιά έρχεσαι στην τριμ μετράς ένα και φλεαρ κάνεις φλεαρ όσο δυνατά θέλεις όσο δυνατότερα τόσο καλύτερα. Ο αετός θα σταματήσει νεκρός παγωμένος με την ουρά στο έδαφος.
Δεν υπάρχει ο φόβος ότι έχεις πολύ ταχύτητα ο αετός είναι κάθε φορά στο τριμ και οριζόντιος το τριμ είναι μια συγκεκριμένη ταχύτητα δεν υπάρχει άλλη ταχύτητα που μπορείς να το κάνεις αυτό θα είναι η ίδια ταχύτητα με οποιεσδήποτε συνθήκες ένα δεύτερο και φλεαρ.
Οποιαδήποτε πίστη κέρδισες μέσω της κατανόησης δεν είναι πίστη δεν υπάρχει η ελπίδα πως το σύστημα θα δουλέψει. Δεν πιστεύεις ότι θα δουλέψει ΞΕΡΕΙΣ ότι θα δουλέψει παίρνει λίγες φορές να το κατανοήσεις αυτό και να το εμπιστευτείς αλλά μετά δεν υπάρχει αμφιβολία.
Από πού προέρχεται ο φόβος λοιπόν;
Έρχεται από το πρώτο σου νωρίς και αδύναμο φλεαρ αυτό που δεν στολάρισες τελείως το φτερό και σε ανέβασε ψηλά περισσότερο από όσο ήθελες μετά το κέντρο στόλαρε αλλά τα ακροπτερύγια όχι τα ακροπτερύγια έσπρωχναν επάνω και το ρύγχος έπεφτε παρά τις προσπάθειες σου να κρατήσεις το φλεαρ. Το χειρότερο είναι πως σε αυτή την περίπτωση οι περισσότεροι μαλακώνουν το φλεαρ τους ενστικτωδώς όχι συνειδητά με αποτέλεσμα τα τιπς να κερδίζουν κι άλλη ισχύ. Όλοι έχουμε δει τι συμβαίνει μετά… και πονάει και κάποιες φορές σπάει διάφορα πράγματα αετούς και ανθρώπους. Κανείς δεν θέλει να του ξανατύχει.
Και όλα αυτά ξεκινούν γιατί λείπει αυτή η κρίσιμη πληροφορία πότε κάνω φλεαρ; Χωρίς αυτήν μαντεύεις και το πληρώνεις λέω λοιπόν σταματήστε να μαντεύετε.
Αντιθέτως να ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ πότε να κάνετε φλεαρ είναι πιο εύκολο έτσι.

Σώζοντας μια άσχημη προσγείωση
Ναι δεν ζούμε σε έναν τέλειο κόσμο και s…happens συνέχεια. Και πρέπει να μπορούμε να τα βολεύουμε με αυτό. Τι κάνεις λοιπόν όταν;
Αρχίζω με το κορυφαίο το σημαντικότερο ΦΤΕΡΑ ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ πάνω από όλα αυτό.

Το να κρατάς το ρύγχος σου στην απογείωση χαμηλά.

Είναι στο τέλος της ημέρας (στην προσγείωση) το ίδιο με το φτερά παράλληλα αν δεν το κάνεις θα πέσει ένα τιπ. Οπότε τι κάνεις αν δεν είναι παράλληλα; τα φέρνεις παράλληλα με οποίο τίμημα. Δεν προσπαθούμε να σώσουμε μια χαριτωμένη προσγείωση εδώ προσπαθούμε να μην χτυπήσουμε. Αν φτάσεις στο έδαφος με φτερά παράλληλα είναι συνήθως καλύτερα αν δεν είναι παράλληλα θα πας για μια βόλτα με καροτσάκι και είναι απαίσιο, αν είναι παράλληλα ίσως σπάσεις κάθετες, δεν πειράζει κράτα την μια και άσε το σώμα σου να κυλίσει μέσα, μην κρατάς και τις δυο θα σπάσεις χέρια.
Αυτές είναι χρήσιμες πληροφορίες στουκαρισματος ελπίζω αχρείαστες. Επίσης ένα καλό σπρώξιμο της μπάρας στο τέλος βοηθάει, δεν μπορείς βέβαια να κάνεις φλεαρ από αυτήν την θέση αλλά τουλάχιστον προσπάθησε.

  • Νο 1 λοιπόν φέρε τα φτερά παράλληλα.
  • Αν δεν μπορέσεις την κατάλληλη στιγμή ΜΗΝ κάνεις φλεαρ.
  • Φλεαρ σε στροφή είναι πάντα άσχημο.
  • Ούτε ακόμη και μισό φλεαρ ούτε καν να συνεχίσεις να κόβεις ταχύτητα.

Ο στόχος σου ακόμη είναι τα παράλληλα φτερά. Αν αυτό σημαίνει να αυξήσεις ταχύτητα για μάντεψε να το κάνεις φέρε τα φτερά παράλληλα κι όταν το καταφέρεις φέρε το φτερό πάνω απ’ το κεφάλι σου και σώσε τον εαυτό σου από το κάρφωμα αλλά μόνο αν έχεις φτερά παράλληλα.
Εδώ είναι που έρχονται οι διάφορες τεχνικές και γίνονται χρήσιμες. Γι’ αυτό μαθαίνω στους μαθητές μου πρώτα να μπορούν να σταματούν το εαυτό τους μαζί με τον αετό πριν τους επιτρέψω να πετάξουν.
Το moonwalk εδώ μπορεί να σας σώσει…Τα έχετε όλα έτοιμα για μια τέλεια προσγείωση και η μαμά φύση αποφασίζει ξαφνικά να σας χαστουκίσει!!
Οκ, ώρα πανικού, αμέσως αλλάζουμε από μια θεαματική προσγείωση στο να μην καρφωθούμε ίσως χρειαστεί να ζορίσουμε λίγο τις κάθετες για να κάνουμε τα φτερά παράλληλα ακόμη όμως δεν είμαστε σε πλεονεκτική θέση  τρέχουμε γρηγορότερα από όσο μπορούμε και όλα συμβαίνουν πολύ γρήγορα και ίσως ακόμη δεν έχουμε φτερά παράλληλα και έρχεται η ώρα που θα αγγίξουμε κάτω. Όποτε moonwalk τρέξιμο τελειώνετε το ίσιωμα των φτερών όπως έχετε αρχίσει και μετά απλά moonwalk τρέξιμο.
Αν το έχετε μάθει είναι εύκολο αν δεν το ξέρετε προτείνω να το μάθετε αρχίζοντας με ένα εύκολο φτερό εγώ το έμαθα σε Φάλκον μετά σε σπορτ και μετά στα δικά μου φτερά.

Τελευταία ενημέρωση Κυριακή, 29 Ιανουάριος 2012

Online χρήστες

Έχουμε 71 επισκέπτες σε σύνδεση

Last users

DurhamCarpet (DurhamCarpet)
ghjv2nn2sg (ghjv2nn2sg)
payal sharma (payalsharma)
μωραιτης (1111)
Γιωργος Κουρκουτας (gkour)
giorgos (lignos)
panos (diakos)
Diksha (DikshaMA)
Οικονόμου Χαρίλαος (Tempest)
Alexandros Psomopoulos (alexpsom)

Σύνδεση Χρήστη





Δεν έχετε λογαριασμό ακόμα; Δημιουργία λογαριασμού

Ο καιρός απο το windyty

CHHG
RSS 0.91
RSS 1.0
RSS 2.0
ATOM 0.3
OPML