Αρχική arrow Άρθρα

Άρθρα

Προσγείωση μέρος 1ο

Κυριακή, 29 Ιανουάριος 2012

Η πικρή αλήθεια είναι ότι υπάρχουν πολλοί πιλότοι που δεν μπορούν να προσγειώσουν σωστά τον αετό τους. Έτσι λοιπόν εδώ θα  περιγράψουμε  μερικές τεχνικές προσγείωσης που θα σας  βοηθήσουν να  βελτιωθείτε.
Αυτό το θέμα προέρχεται από πρόσφατη συζήτηση στο Oz Report  και είναι οι απαντήσεις του  Jim Rooney  σε ότι ρωτήθηκε..

Συνήθως επικεντρωνόμαστε πολύ στην θέση του σώματος και στην θέση των χεριών κατά την προσγείωση, πράγμα που σίγουρα βοηθάει, αλλά τίποτα δεν λέμε για το πώς δουλεύει το σύνολο της κατάστασης πολύ απλά αν μπορέσεις να  στοκάρεις τα  tips  του αετού σου θα έχεις μια καλή προσγείωση, αν δεν μπορέσεις δεν θα έχεις καλή προσγείωση. Το πως το καταφέρνεις αυτό έχει γίνει θέμα πολλών συζητήσεων..

Πρώτα απ' ολα το να προσγειώνεις έναν αετό είναι  αφυσικο για να το κάνεις καλά πρέπει να έρθεις για προσγείωση με ταχύτητα.. πρέπει να  σταματήσεις τον αετό και να τον κάνεις να πέσει πίσω (tailslide). Κάτι που πότε δεν θα έκανες σε άλλη περίπτωση ούτε για αστείο γιατί το αποτέλεσμα θα ήταν καταστροφικό. Πρέπει λοιπόν να προσεγγίσεις στο έδαφος  με ταχύτητα συγχρόνως οριζόντια και κάθετη η οποία ταχύτητα αν δεν κάνεις τίποτε άλλο θα σε πονέσει και θα σε οδηγήσει στο νοσοκομείο. Όλα σου τα ένστικτα τώρα φωνάζουν να μην το κάνεις αυτό  και κάθε κόκκαλο του κορμιού σου σε  παρακαλάει να  κατέβεις με μια ταχύτητα που δεν θα πονέσει.
Έτσι λοιπόν ενστικτωδώς θέλεις να ελαττώσεις και τις δυο σου ταχύτητες  ώστε να μην πονέσεις και αυτός είναι ο Νο 1 λόγος που καρφώνεσαι επειδή σε αυτήν την ταχύτητα (ελαττωμένη στο τριμ) είναι εξαιρετικά δύσκολο να κάνεις τα τιπς να στολάρουν το ρύγχος σου άνετα θα στολάρει αφήνοντας τα τιπς να πετάνε ακόμη και να σπρώχνουν το χείλος εκφυγής επάνω αυτό σπρώχνει το ρύγχος κάτω αυτό είναι το αίσθημα που νοιώθουμε ότι ο αετός μας προσπερνά.
Όλο αυτό το σενάριο είναι πολύ κρίσιμο στις συζητήσεις περί προσγειώσεων και δεν  θα υπάρξει πρόοδος αν δεν κατανοηθεί..

Ας δούμε τον κυρίαρχο κανόνα της προσγείωσης STALL THE TIPS (στολάρισε τα ακροπτερύγια). Το κέντρο του αετού έχει πάντοτε μεγαλύτερη γωνία προσβολής από τα ακροπτερύγια αυτό σημαίνει ότι το ρύγχος του αετού θα στολάρει πάντα  πριν τα ακροπτερύγια μόλις στολάρει το ρύγχος  δεν πετά πλέον, αν αυτό συμβεί και η ουρά ακόμη πετά για μάντεψε; θα καρφωθείς,  έτσι λοιπόν πρέπει να το ξεπεράσεις αυτό εφόσον το ρύγχος στολάρει πρώτο, αυτό που θέλεις είναι να στολάρουν τα ακροπτερύγια πολύ γρήγορα αμέσως μετά. Έχεις την ορμή και το βάρος με το μέρος σου αλλά μόνο για ένα δεύτερο μετά από αυτό αν τα ακροπτερύγια ακόμη πετούν  θα νικήσουν.
Προσπαθείς να κάνεις τον αετό να γλιστρήσει με την ουρά (tailslide),  είναι όμως φτιαγμένος να αντιστέκεται σε αυτήν την ενέργεια, έτσι λοιπόν πρέπει να προσπαθήσεις να συμβεί αυτό( και σίγουρα δεν θα ήθελες έναν αετό που να του αρέσει να  πέφτει με την ουρά γιατί θα ήταν αρκετά δυσάρεστη η πτήση). Εδώ λοιπον ερχεται η σημαντικη ερώτηση πότε κάνεις φλερ;; αν μπορείς να απαντήσεις σε αυτό με σιγουριά τότε δεν θα έχεις πρόβλημα να προσγειωθείς καλά. Αν πάλι έχεις ..γενικές και διαφορές θεωρίες για απάντηση θα καρφωθείς.
Πόσες φορές έχω ακούσει ..απλά το νοιώθεις ..η ..όταν ο αετός δεν έχει άλλη ενέργεια. Συγνώμη αλλα πως  ακριβως το καθορίζει κάποιος αυτό; υπάρχει μήπως κάποιο ενεργειόμετρο; αν είναι να  βάλω κι εγώ στους αετούς μου γιατί δεν έχουν..

moonwalk
Η πραγματική απάντηση είναι πως όλοι υποθέτουν ίσως κάνουν σωστή υπόθεση (συνήθως όχι βέβαια), αλλά υποθέτουν ας αρχίσουμε λοιπόν με την ευκολότερη τεχνική. Είναι εύκολη γιατί ξεγελάει αυτήν την ερώτηση Moonwalk/runout (περπάτημα στο φεγγάρι/τρέξιμο) Το moonwalk βασίζεται στο ότι ένας βαριά φορτωμένος αετός στολάρει σε υψηλότερη ταχύτητα από ότι ένας ελαφριά φορτωμένος όταν λοιπόν κουβαλά το βάρος σου είναι βαρύτερα φορτωμένος από όταν δεν το κουβαλά.

Ένας αετός χωρίς εσένα από κάτω να κρέμεσαι μπορεί να πετάξει  με αρκετά μικρότερη ταχύτητα από ότι αν σε κουβαλούσε. (αυτό είναι επίσης ένα τεράστιο θέμα  για καλές απογειώσεις αλλά ..άλλη φορά) Έτσι λοιπόν όταν προσγειώνεσαι  μόλις τα ποδιά σου πατήσουν στο έδαφος ,η ταχύτητα στόλ του αετού πέφτει αισθητά επειδή δεν σε κουβαλά πια, κάνεις λοιπόν τα εξής…

  • Προσεγγίζεις με ταχύτητα μεγαλύτερη της τριμ (όπως ΠΑΝΤΑ)
  • Ισιώνεις μέσα στο ground effect.

Υπάρχουν διάφορες μέθοδοι για το πότε έρχεσαι όρθιος και τι δεν.. αλλά δεν έχει σημασία τώρα αυτό που έχει σημασία είναι να πλησιάσεις το έδαφος ταχύτερα από την τριμ και να ισιώσεις μέσα στο ground effect .λίγο με  νοιάζει το πώς..
Ενώ είσαι μέσα στο g.e. θα αρχίσεις φυσιολογικά να  μετατρέπεις την ταχύτητα σε ύψος. Με άλλα λόγια για να συνεχίσεις να πετάς παράλληλα  με το έδαφος αντί να τσακιστείς επάνω του θα πρέπει να μειώνεις ταχύτητα.. με έναν αετό να κουβαλά το βάρος σου μπορείς να τρέξεις γρηγορότερα από ότι ο άνθρωπος μπορεί.
Το κάνεις αυτό κάθε φορά στην απογείωση ξέρεις ότι κάνεις moonwalk στο τέλος κάθε τρεξίματος στην απογείωση !! γι’ αυτό το τρέξιμο μιλάμε όταν λοιπόν έχεις φτάσει σε αυτήν την ταχύτητα ξεκίνα το moonwalk  τρέξιμο και ξεκίνα να σπρώχνεις τον αετό επάνω.
Αμέσως θα αρχίσει να πέφτει η ταχύτητα σου γιατί τα πόδια σου χτυπούν στο έδαφος Και γιατί ελαττώνεις την ταχύτητα του αετου όπως λοιπόν ελαττώνεις ταχύτητα συνέχισε να σπρώχνεις επάνω (όσο πιο αργά πας τόσο πιο γρήγορα να σπρώχνεις επάνω) Ο αετός θα πέσει πίσω απ’ την πλάτη σου και επίσης θα σε σταματήσει από το τρέξιμο θα προσγειωθεί στο keel. ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΣΩΣΤΟ Αν του επιτρέψεις να κάτσει στους ώμους σου έχεις αποτύχει.
Θυμήσου λοιπόν βάλτον να κάτσει με το keel. Αυτό είναι το μυστικό Όλες οι άλλες  τεχνικές  βασίζονται σε αυτήν, κάνουμε τον αετό να κάτσει με την ουρά, ο αετός μας ΣΤΑΜΑΤΑΕΙ  όχι το αντίθετο..

Trim+1
Λοιπόν μια σημείωση πριν περάσουμε στην τριμ+1 Ένας τελείως στολαρισμένος αετός δεν ανεβαίνει, αυτό είναι πολύ  σημαντικό, αν ανεβαίνεις δεν έχεις στολάρει τελείως τον αετό σου.


Κάποιοι νομίζουν ότι έχουν κάνει φλέαρ στον αετό τους. Μάλιστα νομίζουν ότι έχουν κάνει δυνατό φλέαρ, επίσης νομίζουν ότι έχουν κάνει φλέαρ γρήγορα νομίζουν λάθος η σωστή αντίδραση βέβαια όταν τα κάνεις θάλασσα και αρχίζεις να ανεβαίνεις με το λάθος φλέαρ σου, είναι να το κρατήσεις εκεί αλλά πρέπει να καταλάβεις ότι δεν ήταν σωστό φλέαρ.
Αυτή η τεχνική δουλεύει σε οποιονδήποτε αετό δεν θα δουλέψει καλά  αν τα κάνεις θάλασσα  με την τριμ του αετου σου.
Έτσι λοιπόν κοίτα τι κάνεις..

  • Προσεγγίζεις την γη με ταχύτητα μεγαλύτερη της τριμ (όπως ΠΑΝΤΑ).
  • Ισιώνεις  στο ground effect.
  • Φυσιολογικά αρχίζεις να κόβεις τον αετό πληρώνοντας το τίμημα της μεταβολής της ταχύτητας σε ύψος, ο αετός σταδιακά θα φτάσει στην τριμ, θα το καταλάβεις αυτό γιατί δεν θα έχεις πλέον πίεση στις κάθετες μέχρι πριν τις κρατούσες πίσω για να διατηρείς ταχύτητα αλλά τώρα που η ταχύτητα εξανεμίστηκε είναι χαλαρές στα χέρια σου.
  • Μόλις φτάνω στην τριμ περιμένω ένα δευτερόλεπτο ΕΝΑ όχι δυο Και κάνω ΦΛΕΑΡ όπως εγώ το εννοώ είναι εύκολο να το κάνω επειδή ΞΕΡΩ ότι ο αετός θα στολάρει τελείως. Και στο κέντρο και στα ακροπτερύγια.
  • Ο αετός στολάρει και πέφτει πίσω από την πλάτη μου.

Αυτή είναι μια πολύ αποδεκτή τεχνική προσγείωσης σπάνια βρίσκω λόγο να χρησιμοποιήσω κάποια άλλη.
Διδάσκω την  moonwalk  πρώτα επειδή με αυτή (την δεύτερη ) μπορεί πιο εύκολα να τα θαλασσώσεις.
Ακόμη κι αν δεν βιαστείς μπορεί να κάνεις ένα αδύναμο φλέαρ και να αρχίσεις να ανεβαίνεις αν δεν το κρατήσεις εκεί θα στοκάρεις. Και μάλλον άσχημα.

The two step - Τα δυο βήματα

  • Προσεγγίζεις ταχύτερα από την τριμ (ξέρεις τώρα ,όπως ΠΑΝΤΑ)

  • Ισιώνεις στο ground effect
  • Πριν φτάσεις στην τριμ κάνεις τον αετό να ανέβει. Αυτό θέλει σταθερό και ευαίσθητο χέρι, θέλεις να ανέβει αλλά λίγο.
  • Ενώ ανεβαίνει περίμενε μόλις σταματήσει να ανεβαίνει φλέαρ. Όπως πάντα φλέαρ όπως το εννοούμε.
  • Τώρα έχει ξεμείνει από ενέργεια και πέφτει πίσω από την πλάτη σου.

Με προσοχή να μην κάνεις την άνοδο πολύ θετική γιατί θα βρεθείς πιο ψηλά από όσο θα ήθελες.

The crescento
Αυτή είναι η ίδια με την προηγούμενη απλά ενώ στην προηγούμενη αρχίζεις να ανεβαίνεις  μετά παγώνεις εκεί και μετά τελειώνεις το φλεαρ όταν σταματήσει να ανεβαίνει σε αυτήν αρχίζεις να ανεβαίνεις και συνεχίζεις το σπρώξιμο σταδιακά δεν την προτιμώ αυτή ιδιαίτερα γιατί πόσο θα σπρώξεις και πως ανεβαίνεις, απλά το αισθάνεσαι…

The zen
Προειδοποίηση αυτή είναι δύσκολη και πονάει αν γίνει λάθος. Γι’ αυτό μάθε πρώτα τις άλλες.

  • Προσεγγίζεις με ταχύτητα μεγαλύτερη της τριμ (όπως πάντα)
  • Ισιώνεις στο ground effect
  • κοιτάς μπροστά στον ορίζοντα, διατηρείς με ευλάβεια το ύψος σου
  • Μην αφήσεις για κανένα λόγο τον αετό να μειώσει - αυτό ήταν.

Αυτό που θα συμβεί είναι το εξής για να διατηρήσεις το ύψος σου θα πρέπει να σπρώχνεις όλο και γρηγορότερα  αλλά χωρίς ο αετός να ανεβαίνει, αν γίνει σωστά είναι πολύ καλή τεχνική. Αν γίνει όμως λάθος ….προειδοποιήθηκες.

.......Ακολουθεί Μέρος 2ο

0 Σχόλια
Τελευταία ενημέρωση Κυριακή, 29 Ιανουάριος 2012

Προσγείωση μέρος 2ο

Κυριακή, 29 Ιανουάριος 2012

Λίγα λόγια για το στουκάρισμα.
Πρώτα απ’ ολα κανείς δεν ΠΡΕΠΕΙ να στουκάρει.
Είτε μαθητής είτε προχωρημένος υπάρχουν αιτίες ημιπαραδεκτες ας πούμε, αλλά δεν θα έπρεπε… Τότε γιατί στουκάρουν οι πιλότοι ?
Οι μαθητές δέχονται ένα σωρό συμβουλές από οποιονδήποτε όταν στουκάρουν έπρεπε αυτό ή το άλλο το περίεργο είναι ότι οι συμβουλές προέρχονται από πιλότους που ούτε οι ίδιοι τα καταφέρνουν.

Τώρα ένα αγαπημένο θέμα εξάσκηση.
Ένα σωρό ανοησίες λέγονται γύρω από αυτό το θέμα. Πρώτα από όλα εξάσκηση σε μια λάθος τεχνική απλά ενισχύει την λάθος τεχνική.
Πρέπει να μάθεις τι να εξασκήσεις πρώτα αλλιώς όση εξάσκηση κι αν κάνεις ,απλά θα κάνεις τα πράγματα χειρότερα.


Φλέαρ

Εγώ ξεκινώ κάθε σεμινάριο προσγείωσης με μια απλή ερώτηση. Πως ξέρεις πότε να κάνεις φλεαρ; αν δεν μπορείς να απαντήσεις σε αυτό η εξάσκηση δεν κάνει τίποτα.
Ακούστε λοιπόν κάτι που σας φανεί τρελό. Αν μπορείς να πετάς τον αετό σου δεν χρειάζεται να εξασκηθείς στην προσγείωση.
Αν καρφωθείς δεν είναι από έλλειψη εξάσκησης είναι από έλλειψη τεχνικής. Βλέπετε η εξάσκηση είναι για πράγματα που απαιτούν ένα …feeling.
Η καλή τεχνική δεν το χρειάζεται αυτό είναι απλά τεχνική και απαιτεί κατανόηση και την ικανότητα να πετάς τον αετό σου. Απλά χρησιμοποιείς την τεχνική και σίγουρα θα λειτουργήσει.
Έτσι λοιπόν αυτοί οι πολλών ωρών πιλότοι που παραπονιούνται ότι δεν είναι εύκολο να εξασκηθούν στην προσγείωση!!! βλακείες δεν είναι έλλειψη εξάσκησης είναι έλλειψη τεχνικής. Μάθε την τεχνική και θα εκπλαγείς δεν χρειάζεται να εξασκηθείς.
Οκ. Εδώ είναι το σημείο που θα σκεφτείτε ότι είμαι τρελός.
Το ίδιο συνήθιζα να σκάφτομαι κι εγώ μα.. θα πείτε ακούγεται λογικό, βγάζει νόημα απλά χρειάζεται feeling και δεν έχεις παρά να εξασκηθείς.
Αλλά μπορείς και πετάς πολλές ώρες στον αέρα σε σύγκριση με την προσγείωση μπορείς να οργανώσεις μια προσέγγιση σωστά;  αυτό ανήκει στην πτήση σωστά; Αν όλα ότι είχες να κάνεις ήταν να κατέβεις στις ρόδες σου θα ήταν εύκολο έτσι; λοιπόν γιατί η προσγείωση στα πόδια σου να είναι διαφορετική;
Πρέπει να ξέρεις πότε να κάνεις φλεαρ.

Φόβος
Ναι ο φόβος είναι που σκοτώνει το μυαλό. Ο φόβος είναι που περιπλέκει τα πράγματα αλλά σκεφτόμενος τι είναι ο φόβος έφτιαξα την τριμ+1. Πολύ συχνά οι τεχνικές προσγείωσης προϋποθέτουν μαντεψιά. Μαντεύεις λίγο και ανακαλύπτεις πόσο σωστά μάντεψες που είναι καλό αλλά δεν παύει να είναι μαντεψιά.
Το να μαντεύεις τεχνικές στην πραγματικότητα απαιτεί εξάσκηση. Αλλά η τριμ+1 δεν απαιτεί μαντεψιά λειτουργεί κάθε φορά με τον ίδιο τρόπο πάντα με άνεμο χωρίς άνεμο δεν έχει σημασία και χρειάζεται μηδέν μαντεψιά έρχεσαι στην τριμ μετράς ένα και φλεαρ κάνεις φλεαρ όσο δυνατά θέλεις όσο δυνατότερα τόσο καλύτερα. Ο αετός θα σταματήσει νεκρός παγωμένος με την ουρά στο έδαφος.
Δεν υπάρχει ο φόβος ότι έχεις πολύ ταχύτητα ο αετός είναι κάθε φορά στο τριμ και οριζόντιος το τριμ είναι μια συγκεκριμένη ταχύτητα δεν υπάρχει άλλη ταχύτητα που μπορείς να το κάνεις αυτό θα είναι η ίδια ταχύτητα με οποιεσδήποτε συνθήκες ένα δεύτερο και φλεαρ.
Οποιαδήποτε πίστη κέρδισες μέσω της κατανόησης δεν είναι πίστη δεν υπάρχει η ελπίδα πως το σύστημα θα δουλέψει. Δεν πιστεύεις ότι θα δουλέψει ΞΕΡΕΙΣ ότι θα δουλέψει παίρνει λίγες φορές να το κατανοήσεις αυτό και να το εμπιστευτείς αλλά μετά δεν υπάρχει αμφιβολία.
Από πού προέρχεται ο φόβος λοιπόν;
Έρχεται από το πρώτο σου νωρίς και αδύναμο φλεαρ αυτό που δεν στολάρισες τελείως το φτερό και σε ανέβασε ψηλά περισσότερο από όσο ήθελες μετά το κέντρο στόλαρε αλλά τα ακροπτερύγια όχι τα ακροπτερύγια έσπρωχναν επάνω και το ρύγχος έπεφτε παρά τις προσπάθειες σου να κρατήσεις το φλεαρ. Το χειρότερο είναι πως σε αυτή την περίπτωση οι περισσότεροι μαλακώνουν το φλεαρ τους ενστικτωδώς όχι συνειδητά με αποτέλεσμα τα τιπς να κερδίζουν κι άλλη ισχύ. Όλοι έχουμε δει τι συμβαίνει μετά… και πονάει και κάποιες φορές σπάει διάφορα πράγματα αετούς και ανθρώπους. Κανείς δεν θέλει να του ξανατύχει.
Και όλα αυτά ξεκινούν γιατί λείπει αυτή η κρίσιμη πληροφορία πότε κάνω φλεαρ; Χωρίς αυτήν μαντεύεις και το πληρώνεις λέω λοιπόν σταματήστε να μαντεύετε.
Αντιθέτως να ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ πότε να κάνετε φλεαρ είναι πιο εύκολο έτσι.

Σώζοντας μια άσχημη προσγείωση
Ναι δεν ζούμε σε έναν τέλειο κόσμο και s…happens συνέχεια. Και πρέπει να μπορούμε να τα βολεύουμε με αυτό. Τι κάνεις λοιπόν όταν;
Αρχίζω με το κορυφαίο το σημαντικότερο ΦΤΕΡΑ ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ πάνω από όλα αυτό.

Το να κρατάς το ρύγχος σου στην απογείωση χαμηλά.

Είναι στο τέλος της ημέρας (στην προσγείωση) το ίδιο με το φτερά παράλληλα αν δεν το κάνεις θα πέσει ένα τιπ. Οπότε τι κάνεις αν δεν είναι παράλληλα; τα φέρνεις παράλληλα με οποίο τίμημα. Δεν προσπαθούμε να σώσουμε μια χαριτωμένη προσγείωση εδώ προσπαθούμε να μην χτυπήσουμε. Αν φτάσεις στο έδαφος με φτερά παράλληλα είναι συνήθως καλύτερα αν δεν είναι παράλληλα θα πας για μια βόλτα με καροτσάκι και είναι απαίσιο, αν είναι παράλληλα ίσως σπάσεις κάθετες, δεν πειράζει κράτα την μια και άσε το σώμα σου να κυλίσει μέσα, μην κρατάς και τις δυο θα σπάσεις χέρια.
Αυτές είναι χρήσιμες πληροφορίες στουκαρισματος ελπίζω αχρείαστες. Επίσης ένα καλό σπρώξιμο της μπάρας στο τέλος βοηθάει, δεν μπορείς βέβαια να κάνεις φλεαρ από αυτήν την θέση αλλά τουλάχιστον προσπάθησε.

  • Νο 1 λοιπόν φέρε τα φτερά παράλληλα.
  • Αν δεν μπορέσεις την κατάλληλη στιγμή ΜΗΝ κάνεις φλεαρ.
  • Φλεαρ σε στροφή είναι πάντα άσχημο.
  • Ούτε ακόμη και μισό φλεαρ ούτε καν να συνεχίσεις να κόβεις ταχύτητα.

Ο στόχος σου ακόμη είναι τα παράλληλα φτερά. Αν αυτό σημαίνει να αυξήσεις ταχύτητα για μάντεψε να το κάνεις φέρε τα φτερά παράλληλα κι όταν το καταφέρεις φέρε το φτερό πάνω απ’ το κεφάλι σου και σώσε τον εαυτό σου από το κάρφωμα αλλά μόνο αν έχεις φτερά παράλληλα.
Εδώ είναι που έρχονται οι διάφορες τεχνικές και γίνονται χρήσιμες. Γι’ αυτό μαθαίνω στους μαθητές μου πρώτα να μπορούν να σταματούν το εαυτό τους μαζί με τον αετό πριν τους επιτρέψω να πετάξουν.
Το moonwalk εδώ μπορεί να σας σώσει…Τα έχετε όλα έτοιμα για μια τέλεια προσγείωση και η μαμά φύση αποφασίζει ξαφνικά να σας χαστουκίσει!!
Οκ, ώρα πανικού, αμέσως αλλάζουμε από μια θεαματική προσγείωση στο να μην καρφωθούμε ίσως χρειαστεί να ζορίσουμε λίγο τις κάθετες για να κάνουμε τα φτερά παράλληλα ακόμη όμως δεν είμαστε σε πλεονεκτική θέση  τρέχουμε γρηγορότερα από όσο μπορούμε και όλα συμβαίνουν πολύ γρήγορα και ίσως ακόμη δεν έχουμε φτερά παράλληλα και έρχεται η ώρα που θα αγγίξουμε κάτω. Όποτε moonwalk τρέξιμο τελειώνετε το ίσιωμα των φτερών όπως έχετε αρχίσει και μετά απλά moonwalk τρέξιμο.
Αν το έχετε μάθει είναι εύκολο αν δεν το ξέρετε προτείνω να το μάθετε αρχίζοντας με ένα εύκολο φτερό εγώ το έμαθα σε Φάλκον μετά σε σπορτ και μετά στα δικά μου φτερά.

0 Σχόλια
Τελευταία ενημέρωση Κυριακή, 29 Ιανουάριος 2012

Online χρήστες

Έχουμε 24 επισκέπτες σε σύνδεση

Last users

Ιωάννης Βέλλης (jvellis)
zian (zian)
catalin (ufomankey)
rheajain (rheajain)
hoàng dũng (htdung228)
Χατζηβασιλειου Νικος (secudoor)
DurhamCarpet (DurhamCarpet)
ghjv2nn2sg (ghjv2nn2sg)
payal sharma (payalsharma)
μωραιτης (1111)

Σύνδεση Χρήστη





Δεν έχετε λογαριασμό ακόμα; Δημιουργία λογαριασμού

Ο καιρός απο το windyty

CHHG
RSS 0.91
RSS 1.0
RSS 2.0
ATOM 0.3
OPML

Σχετικοί σύνδεσμοι