Home arrow National Competition 2009

23th National Competition 2009

Saturday, 17 October 2009

23rd National competitions "ΣΕΡΒΙΑ 2009"


Pilots to take off
Pilots to take off
The poster of the competitions
The poster of the competitions
The Mitropoulos above Kastania
The Mitropoulos above Kastania
17-07-2009:
The Tasks of the day is Kastania-Goula-Serbia-Rymnio-Platanorema -Serbia and covers 47.5 Km.To task begins with him and problems as the day gives little basis and the pilots trying to gain the greatest amount of start on the first turn-point, while the heating is weak. Those who leave the mountain early or forced to return land. Mitropoulos wise and starts first followed by other pilots. They get the turn-point and fight again to get high. Most land near the turn-point and Sofos and knee replacements are low to glide and land on the 2nd turn-point and started to rain which interrupted the racing is.
View for flights of the day.


servia/2009/photo/apogeiosi-2.jpg
18-07-2009:
Το τασκ της ημέρας είναι Λιβάδι-Καλύβια-Πύθιο-Σέρβια και καλύπτει 57 χιλιόμετρα. Από νωρίς φαίνεται ότι θα είναι μία καλή μέρα. Οι πιλότοι έχουν να επιλέξουν αν θα φύγουν από την μεριά του Ολύμπου ή αν θα ταξιδέψουν στον γεμάτο cumulus κάμπο. Πρώτος φεύγει για τον κάμπο ο Καραχάλιος ο οποίος καταλήγει να βρίσκεται πολύ χαμηλά ενώ Γονατάς και Παπακώστας ξεκινούν την διαδρομή από τον Όλυμπο. Ο Καψιμάλης ανοίγει την διαδρομή μέσα από τον κάμπο και ακολουθείται από ένα γκρουπ πιλότων. Η μεγάλη απόσταση της απογείωσης από τον πρώτο πυλώνα αναγκάζει τους πιλότους που επέλεξαν να πάνε από τον κάμπο να θερμικάρουν συχνότερα. Ο Γονατάς το εκμεταλλεύεται και παίρνει πρώτος τον πυλώνα χωρίς μεγάλη απώλεια ύψους. Μητρόπουλος, Παπακώστας και Σοφός ακολουθούν. Η κοντινή απόσταση των 3 πρώτων πυλώνων βοηθάει τους πιλότους που ξεκίνησαν καθυστερημένα καθώς συναντούν τους υπόλοιπους πιλότους που επιστρέφουν και τους δείχνουν τα θερμικά. Ο Γονατάς παίρνει πολύ γρήγορα τον δεύτερο και τον τρίτο πυλώνα και επιστρέφει στην διαδρομή του Ολύμπου ενώ οι υπόλοιποι βρίσκονται στον δρόμο για τον δεύτερο ή τον τρίτο πυλώνα. Ο Γονατάς ολοκληρώνει πρώτος την διαδρομή με μεγάλη διαφορά ενώ Μητρόπουλος και Σοφός προσπαθούν να πάρουν το τελευταίο ύψος που θα τους επιτρέψει να κάνουν το final glide. Ο Μητρόπουλος τερματίζει δεύτερος ενώ ο πρωτοεμφανιζόμενος στην Α κατηγορία Σοφός έρχεται πολύ κοντά στο Γκολ Όσοι βρέθηκαν χαμηλοί στον κάμπο καταλήγουν να προσγειωθούν και οι περισσότεροι είναι συγκεντρωμένοι στο ίδιο χωράφι. Ένα πρόβλημα στο GPS στερεί τους βαθμούς της ημέρας από τον Γονατά. Η αγωνιστική αυτή θα είναι και η μόνη που θα γίνει από την απογείωση στο Λιβάδι.
Δείτε τις πτήσεις της ημέρας.


servia/2009/photo/gules.jpg 19-07-2009:
Τρίτη αγωνιστική ημέρα και το τασκ είναι Καστανιά -Ρύμνιο - Σέρβια - Ρύμνιο- Σέρβια και καλύπτει 49 χιλιόμετρα. Πρώτοι κερδίζουν ύψος οι Γονατάς, Μητρόπουλος και Καψιμάλης και ξεκινάνε για τον πρώτο πυλώνα ενώ κοντά τους βρίσκεται και ο Χατζηδημητρίου. Οι περισσότεροι από το ίδιο γκρουπ βρίσκονται μαζί στο θερμικό ανάμεσα από τους 2 βράχους και κερδίζουν το ύψος που θα τους φέρει στο Ρύμνιο. Μητρόπουλος και Γονατάς παίρνουν πρώτοι τον πυλώνα και προσπαθούν να πάρουν ξανά ύψος στα βράχια ανάμεσα από το Ρύμνιο και τις Γούλες. Καψιμάλης Σπυρέλης, Παπακώστας και Σοφός συνεργάζονται και φεύγουν μαζί για τον πυλώνα ενώ ακολουθούν οι υπόλοιποι πιλότοι. Γονατάς και Παπακώστας οδηγούν τον αγώνα και παίρνουν ύψος στο νταμάρι. Ο Γονατάς φεύγει πρώτος για τον δεύτερο πυλώνα ενώ ο Παπακώστας καθυστερεί προσπαθώντας να πάρει ύψος. Χατζηδημητρίου και Σπυρέλης ακολουθούν και παίρνουν και αυτοί τον δεύτερο πυλώνα  Τον αγώνα συνεχίσουν να οδηγούν οι Παπακώστας και Γονατάς επιλέγοντας διαφορετική διαδρομή ο ένας από τον άλλο. Ο Παπακώστας παίρνει πρώτος τον τρίτο πυλώνα και φεύγει χαμηλός για το γκολ. Κοντά στους πρώτους τώρα βρίσκεται και ο Σπυρέλης ο οποίος θα πάρει δεύτερος τον τρίτο πυλώνα. Κοντά του βρίσκεται ο Γονατάς ενώ ο Παπακώστας δεν καταφέρνει να φτάσει στο γκολ και προσγειώνεται μετά τις Γούλες. Σπυρέλης και Γονατάς θα προσπαθήσουν να πάρουν όσο ύψος χρειάζονται για να φτάσουν στο Γκολ και φαίνεται ότι ο νικητής της μέρας θα είναι ένας από τους 2. Με καθυστέρηση ακολουθεί  και ο Σοφός. Ο Γονατάς φεύγει πρώτος για το γκολ και ακολουθείται από τον Σπυρέλη τερματίζοντας με διαφορά 3 λεπτών. 3ος στο γκολ φτάνει ο Σοφός ο οποίος κερδίζει τις εντυπώσεις για  το πρώτο του γκολ σε αγώνες.
Δείτε τις πτήσεις της ημέρας.


servia/2009/photo/sofos.jpg 20-07-2009:
Τέταρτη αγωνιστική ημέρα και από νωρίς φαίνεται αδύναμη σε θερμικά. Η διαδρομή είναι Καστανιά-Γούλα- Σέρβια -Ρύμνιο- Σέρβια -Γούλα- Σέρβια. Τον αγώνα οδηγούν οι Καραχάλιος, Παπακώστας, Μητρόπουλος και Σοφός ενώ πολλοί εγκαταλείπουν νωρίς. Ο Μητρόπουλος θα φύγει πρώτος για τον δεύτερο πυλώνα και προσγειώνεται πριν τον φτάσει. Από τους υπόλοιπους που πήραν τον πρώτο πυλώνα μόνο ο Καραχάλιος συνεχίζει ακολουθούμενος σε απόσταση από τον Γονατά. Ο αγώνας γίνεται υπόθεση των 2 πιλότων και την κερδίζει άνετα ο Καραχάλιος βγάζοντας γκολ ενώ ο Γονατάς μένει πίσω και προσγειώνεται 10 χιλιόμετρα πριν το γκολ.
Δείτε τις πτήσεις της ημέρας.


servia/2009/photo/omada-leptokaria.jpg
21-07-2009:
Δεν πραγματοποιήθηκε αγωνιστική και δόθηκε day-off. Η πλειοψηφία των πιλότων κατέληξε στην θάλασσα της Λεπτοκαρυάς.
servia/2009/photo/task5.jpgservia/2009/photo/task5-after.jpg


servia/2009/photo/pash1.jpg 22-07-2009:
Πέμπτη αγωνιστική ημέρα Η μέρα φαίνεται καλή και η διαδρομή καλύπτει τα εξής: Καστανιά-Γούλα- Σέρβια -Ρύμνιο- Σέρβια -Καλλιθέα. Το τάσκ είναι 68 χιλιόμετρα. Μητρόπουλος και Ανδρεόπουλος ξεκινούν πρώτοι για τον πυλώνα. Ο Ανδρεόπουλος καθυστερεί προσπαθώντας να εξασφαλίσει ύψος για την συνέχεια και έρχεται από τον κάμπο ο Κοτζιλέλος και παίρνει δεύτερος τον πυλώνα. Ανδρεόπουλος Γονατάς και Σπυρέλης ακολουθούν. Ο Γονατάς παίρνει γρήγορα και τον δεύτερο την ώρα που οι υπόλοιποι προσπαθούν να εξασφαλίσουν το ύψος για την συνέχεια. Μητρόπουλος και Ανδρεόπουλος ακολουθούν και στη συνέχεια Κοτζιλέλος, Παπακώστας και Σπυρέλης. Μητρόπουλος και Ανδρεόπουλος βρίσκονται κοντά στον τρίτο πυλώνα και θερμικάρουν την ώρα που έρχεται με ύψος ο Γονατάς κάνοντας ένα μακρινό glide ξεκινώντας κοντά στην απογείωση. Τελικά παίρνει τον πυλώνα πρώτος ο Μητρόπουλος και ακολουθούν Σπυρέλης και Ανδρεόπουλος. Ακολουθεί ο Γονατάς ο οποίος παίρνει τον πυλώνα και προσγειώνεται ενώ ο Κοτζιλέλος που είχε μείνει πίσω παίρνει τον πυλώνα και συνεχίζει.. Μητρόπουλος και Ανδρεόπουλος είναι μαζί και ξεκινάνε από την δεξαμενή για τον τέταρτο πυλώνα τον οποίον και παίρνουν. Ο Ανδρεόπουλος επιστρέφει στην δεξαμενή ενώ ο Μητρόπουλος δεν καταφέρνει να πάρει ύψος και προσγειώνεται. Ο Ανδρεόπουλος βρίσκεται πλέον μόνος του μπροστά και παίρνει ύψος για να περάσει στον πίσω κάμπο ενώ και ο Κοτζιλέλος παίρνει τον τέταρτο πυλώνα και προσγειώνεται. Ο Ανδρεόπουλος παίρνει ύψος και εξασφαλίζει το γκολ. Ο Ανδρεόπουλος ταξίδεψε την προηγούμενη μέρα από την Γερμανία  για να στηρίξει το πρωτάθλημα. Οι πέντε πρώτοι πιλότοι έχουν συνολική διαφορά 50 βαθμών και όλα είναι πιθανά στην διαμόρφωση των πρώτων θέσεων.
Δείτε τις πτήσεις της ημέρας.


servia/2009/photo/pash2.jpg 23-07-2009:
Έκτη αγωνιστική και σχετικά αδύναμη μέρα. Αποφασίζεται η διαδρομή Καστανιά-Γούλα- Σέρβια -Γούλα - Σέρβια - Καλλιθέα και καλύπτει 60 χιλιόμετρα. Μέρα με αδύναμα θερμικά. Ο αγώνας ξεκινάει και φεύγει πρώτος και μόνος ο Γονατάς για τον πρώτο πυλώνα. Παίρνει τον πυλώνα και προσπαθεί να εξασφαλίσει το ύψος για την συνέχεια. Καραχάλιος Ανδρεόπουλος και Μητρόπουλος ακολουθούν και παίρνουν μαζί τον πυλώνα ενώ κοντά βρίσκεται και ο Σπυρέλης. Ο Γονατάς εξασφαλίζει το ύψος και φεύγει για τον δεύτερο ενώ οι 4 προσπαθούν να κερδίζουν το ύψος θερμικάροντας στην ίδια περιοχή. Από τους 4 μόνο ο Καραχάλιος θα συνεχίσει ενώ οι υπόλοιποι προσγειώνονται. Ο Γονατάς έχει πάρει ήδη τον δεύτερο πυλώνα ενώ Κοτζιλέλος, Σοφός και Παπακώστας παίρνουν τον πρώτο πυλώνα. Ο Καραχάλιος ακολουθούμενος από τον Κοτζιλέλο βρίσκονται ήδη στον δρόμο για τον δεύτερο πυλώνα. Ο Καραχάλιος παίρνει γρήγορα τον δεύτερο πυλώνα και επιστρέφει στην δεξαμενή για να πάρει ύψος. Καραχάλιος και Γονατάς ξεκινούν για τον τρίτο πυλώνα ενώ ο Κοτζιλέλος παίρνει τον δεύτερο και επιστρέφει στο θερμικό που δούλευε πριν. Ο Καραχάλιος και Γονατάς παίρνουν τον τρίτο πυλώνα και ενώ ο Γονατάς προσπαθεί να πάρει ύψος ο Καραχάλιος φεύγει προς τον τέταρτο πυλώνα. Ο Γονατάς θα προσγειωθεί τελικά κοντά στον τρίτο πυλώνα ενώ έρχεται για τον τρίτο πυλώνα και ο Κοτζιλέλος ο οποίος θα προσγειωθεί κοντά στον Γονατά. Μένει μόνος του ο Καραχάλιος ο οποίος παίρνει τον τέταρτο πυλώνα και προσπαθεί να πάρει ύψος για να περάσει στον πίσω κάμπο. Δεν μπορεί να πάρει ύψος και επιλέγει να προσγειωθεί στον τέταρτο πυλώνα. Η μέρα σημαδεύεται από τον τραυματισμό του Σοφού κατά την προσγείωση.
Δείτε τις πτήσεις της ημέρας.


servia/2009/photo/bathmologia.jpg 24-07-2009:
Ημέρα δεν είχε θερμική δραστηριότα και το τάσκ ακυρώθηκε.


servia/2009/photo/mitropoulos-land1.jpg
25-07-2009:
Τελευταία αγωνιστική και η διαδρομή περιλαμβάνει Καστανιά-Γούλα- Σέρβια -Ρύμνιο - Πλατανόρεμα - Σέρβια και καλύπτει 47 χιλιόμετρα. Οι περισσότεροι πιλότοι δεν μπόρεσαν να απογειωθούν στα χρονικά όρια του παραθύρου απογείωσης. Οι μόνοι που βαθμολογήθηκαν ήταν οι  Γονατάς, Μητρόπουλος και Καψιμάλης. Την διαδρομή ολοκλήρωσε ο Γονατάς ο οποίος διασφάλισε την πρώτη θέση ενώ ο Μητρόπουλος κάλυψε 40 χιλιόμετρα και αναρριχήθηκε στην 2η θέση της βαθμολογίας. Ο Ανδρεόπουλος επιδεικνύει αγωνιστικό πνεύμα και ολοκληρώνει την διαδρομή παρότι ξέρει ότι δεν θα βαθμολογηθεί.
Δείτε τις πτήσεις της ημέρας.


servia/2009/photo/mitropoulos-lad2.jpg servia/2009/photo/nikites.jpgservia/2009/photo/omada-aponomi.jpg

Περιγραφή: Καψιμάλης Γιώργος.


ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ TrackLog και πτήσεις:
Τασκ 1 pdf_button
Αρχεία Πτήσεων Δείτε τις πτήσεις
Τασκ 2 pdf_button
Αρχεία Πτήσεων
Δείτε τις πτήσεις
Τασκ 3 pdf_button
Αρχεία Πτήσεων
Δείτε τις πτήσεις
Τάσκ 4 pdf_button
Αρχεία Πτήσεων
Δείτε τις πτήσεις
Τάσκ-5 Άκυρο
Τάσκ 6 pdf_button
Αρχεία Πτήσεων
Δείτε τις πτήσεις
Τάσκ 7 pdf_button
Αρχεία Πτήσεων
Δείτε τις πτήσεις
Τάσκ 8 pdf_button
Αρχεία Πτήσεων
Δείτε τις πτήσεις
Συνολικά

Last Updated Thursday, 22 October 2009